söndag 19 oktober 2008

Vilken trevlig kväll

Spenderade hela dagen på en återvinningstation och Ikea. Låter inte som en bra dag, eller hur? Men det var nice. Schysst med en liten roadtrip med fantastiska höstiga scenerier som tog andan ur mig. Även Ikea var okey även om det var några för många kärringar som tog plats på slutet. Kom hem med trevliga saker, även om det som alltid, blev lite dyrare än jag trodde det skulle bli.

Sen mötte jag upp Johanna, Rasmus och Rebecka och vi åt lite skön mexikansk mat på Ringvägen. Promenerade sedan till mitt place och drack en del Balzam. Shit vad jag gillar det. Nästan bättre än Tequila. The shit liksom. Skulle köpt mer än en flaska. Eller åka tillbaka till Lettland väldigt snart. Skulle vilja ha en hel Balzam fest. Skulle nog bli årets bästa. Balzam är fan lite psykadeliskt.

Vi satt här och Sara och Nils kom förbi. Satt alla på mitt golv och lägenheten ser ut som en kvart för jag har madrassen på golvet, inga möbler och väskor med kläder överallt. Men så jävla nice. Jag älskar den här lägenheten. Plötsligt så känns Hornstull inte så mycket hemma längre. Det här känns helt rätt.

Funderade på att gå vidare någonstans och ta en öl eller vitlökssnaps, men alla kände sig ganska nöjda och åkte hem. Och jag är jättenöjd. Behöver inte mer. Skönt att det blev tidigt och inte mer fest. Bra att chilla och sova. Jättenöjd är jag. Tycker det är skönt att vara hemma och bara softa. Speciellt när hemma är så grymt.

Sara, Nils och Rasmus på mitt golv med Balzam shots.

Rebecka och Johanna var också med.

Inga kommentarer: