onsdag 1 oktober 2008

Bra humör

Idag känner jag mig toppen! Spritter av glädje och energi. Så jäkla skönt. Helgens ångest har lagt sig och nu känner jag mig redo för nya utmaningar och äventyr.

Sov så himla skönt i natt också. Drömde massor. Om hästar. Tror att hästarna representerar frihet och jag känner att den stundar. Fantastiskt ska det bli. Länge längtad efter.

Kommer bli en underbar dag, tror jag. Har supergod pizza med mig, från igår kväll, som jag ska äta till lunch. Sen ska jag åka in till city och hämta ut mina jeans från Gul & Blå. Ska bli kul, fast det finns en risk att jag kommer känna mig tjock och ful för så är det ibland när det gäller att prova nya jeans, men jag är i ganska bra shape nu så det borde bli okey. Dessutom är byxorna gratis så då får jag leva med tjocka lår...

Det enda tråkiga idag är att jag måste köpa en adapter till min dator för den har ingen mer energi plus att jag måste köpa nya sängkläder. Urs va tråkigt. Känns som om det är så dyrt. Det kanske det inte är. Vet inte. Ska försöka intala mig att det blir jättekul att köpa sängkläder oavsett pris.

Ikväll kör vi ZTV Presenterar och det är alltid jättekul. Jonna Lee kommer och sjunger för oss och Jugge står vid skivspelarna. Dessutom har vi Danté här som kommer laga lite soulfood. Lovely!

Inga kommentarer: