torsdag 2 oktober 2008

Jeans

Hämtade mina nya jeans igår. Beslutade mig för några som är lite western. Vet inte om det var rätt beslut eller inte. Vi får se. Men de sitter bra. Kanske lite låga där bak. Det beror nog på min putrumpa. Visst har jag en sån. By genes. Livet är inte rättvist, jag vet...

Det som är roligt när man köper nya jeans är att man ska ta jeans som är så jävla tighta så man precis kan knäppa knappen. Jag prövade ett par som såg bra ut men så fick jag ner en hand i fickan och då är det bara att inse att det är läge att gå ner en storlek. Sagt och gjort. Krångla, krångla, krångla. Ner med röven i byxorna, in med magen, kämpa, kämpa,kämpa. Puh. Knappen går igen, fast det spränger. Okey. Dessa ska jag ha! Theses are mine to keep.

Fast hellre det än att köpa jeans, använda de en gång och sen sitter de illa. Lite pin för att vara fin är det som gäller liksom.

Inga kommentarer: