onsdag 22 oktober 2008

Idolfesten

Bokreleasen idag på Nox var jättekul. Jag känner mig lite dum för att jag var skeptisk. Det var grymt att träffa Sara och vi hade jättekul. Jag uppskattar verkligen kvällen. Det var sådär skönt och mysig och Idol-Ola uppträdde med den där nya snubben från Malta som är med nu, och det var kul att se dem. Det gäller bara att släppa på sargarna och uppskatta det man är med om. Och då var det bra.

Dessutom serverade de hur mycket som helst underbara laxsnittar och det var skönt och avslappnat hela kvällen. Fick dock sjukt mycket näskli ett tag. Måste berott på all Martini Sour som de serverade. Jag var tvungen att byta till rött för att inte klia sönder mig själv. Borde kolla upp det. Det är något knas. Tror att jag är allergisk mot sötmedel.

Vilket fall. Har haft en jättekul kväll. Kommer kanske ha lite ångest över att jag inte sover mer när jag vaknar i morgon bitti och kommer säga till mig själv att ikväll så blir det lugnt och jag ska inte gå ut. Men så är det onsdag och vi kör ZTV Presenterar och jag gillar verkligen onsdagkvällarna. Det blir lätt att vi dricker en öl efter programmet, snackar om det, och sen går ut. Det är bra att ventillera.



Jag och Sara på Nox

Snygga Sara

C´est moi

Jag träffar Idol-Johan

Jag har inte ens en tv nu men såg lite av casting turnen och tycker att han är grym. Om det är viktigt att vinna så hejar jag på honom. Dessutom är han jättesöt. Blev till och med lite nervös över att träffa honom. Han är 16 år. Löjligt, men lite roligt.

Inga kommentarer: