torsdag 23 oktober 2008

Favvo i repris

Jag har gjort det igen. Kommit hem lite sent, lite lurig och sätter mig vid datorn och skriver mail. Samma stackare igen som får något som ska föreställa vara roligt/sexigt. Fast den här gången tänker jag inte gå tillbaka och läsa mitt eget mail. Det är säkert fyllt av stavfel och konstig grammatik. För att inte snacka om mina lustigheter.

Äh, skit samma. Den här gången så blev mina tangenter utsatta för blåbärssylt. Kanske lite bättre än makrillfilé i tomatsås? Luktar godare for sure.

Fattar varför den svarta MacBooken är dyrare. Det handlar inte bara om utseende, det är så mycket mer praktiskt med en svart dator jämfört med en vit. Fast jag tycker den vita är fin. Det gäller bara att inte använda den och äta kladdiga saker samtidigt.

Det får bli min läxa den här gången.

Jag ska inte äta och skriva samtidigt. Jag ska inte äta och skriva samtidigt. Jag ska inte äta och skriva samtidigt.

Inga kommentarer: