torsdag 23 oktober 2008

Morgonen

Skönt med sovmorgon idag. Har varit uppe en stund och gått runt och plockat lite i lägenheten. Så mycket grejer överallt, vet inte var jag ska stoppa undan allting. Har lite av ett klädproblem, vet inte om mina kläder kommer få plats i de befintliga garderoberna. Borde nog vara lite hård mot mig själv och rensa bort så mycket som möjligt. Skänka till Stadsmissionen eller nåt. Helgens goda gärning, kanske. Om jag pallar.

Riksbanken har sänkt reporäntan. Bra där. Får vi hoppas att bankerna hänger på.

Ska nu äta frukost och sen dra bort till Skrapan. Nice och titta lite i affärer före jobbet. Glömmer bort att jag har så mycket utbud så nära. Är van vid att bo i Hornstull och där finns det inte direkt några affärer. På gott och ont.

Ska nog köpa nån toning till mitt hår. Är lite väl orange just nu. Borde egentligen gå till en professionell och få det fixat men jag gillar att göra saker själv och ibland känns det som att jag gör det bättre än frisörer. Dessutom för en billigare peng.

Dock var jag inte så bra denna gång. Det har skenat iväg lite och jag behöver fixa till det om inte är så att jag vill gå med mössa resten av vintern. Varmt och skönt, visst är det det, men det är även kul att kunna variera.

Oh well, det ordnar sig. Nu, dags för mat.

Inga kommentarer: