torsdag 23 oktober 2008

Fyllemail en bra grej?

Har inte gått tillbaka och läst igenom mitt mail som jag skickade i natt, så jag vet inte hur pinsamt det är. Men har däremot fått tillbaka ett svar som bland annat innehåller orden Love you!. Med utropstecken. Hmmm. Jag kanske inte är så knas när jag skickar mina fyllemail ändå.

Fast nu gäller det att jag inte får för stort självförtroende och börjar fyllemaila till höger och vänster. Finns ju alltid en stor risk att det går överstyr.

Det gäller att hantera min talang delikat. Inte lita för mycket på den, inte göra den kommersiell. Bara plocka fram den vid unika tillfällen liksom.

När det behövs en touch down.

Så, jag chillar nu ett tag och utlyser radiotystnad. Blev lite mätt liksom. This is the way to go.

2 kommentarer:

Kaos-Anna sa...

Ha, ha.
Fyllemail.
Ångest.

Har ju läst tidigare om dina fyllemail.

Det är kul.

Jag har själv problem med fyllesms.
Grova problem.

FinaTina sa...

Ja, varför ska det vara så jävla svårt att bara låta bli. Hihi. Kul med ångest tydligen.