måndag 13 oktober 2008

Låt Den Rätte Komma In

Verkar vara ett sjukt tryck på galapremiären av Låt Den Rätte Komma In. Fick en inbjudan och när jag tackade ja så fick jag ett autosvar att det är fullt. Sjukt. Platserna hade tagit slut på två timmar. Och jag väntade med att svara för jag ville inte verka desperat... Hahaha! Trött jag blir, vill gärna gå och se. Har stora förväntningar.

Nu tror jag i och för sig att det löser sig för mig. Kommer nog att få en annan inbjudan. Men surt ändå. Bli inbjuden och sen nekad när jag tackar ja. Vafalls, liksom.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är hela världen galen./Ida

Anonym sa...

De borde skämmas som inte ger dig dig din biljett. Du förtjänar att gå på premiär. Det är din rätt

Anonym sa...

Var där med, var inne i biosalongen.. haha sen nääeh tyvärr det e fullt =/.. sjukt.. var några recensenter som kom fast de inte skulle... så det va överbokat =/ sjukt o trist