måndag 13 oktober 2008

In i väggen

Har känt en oroväckande känsla av stress som har pockat på min uppmärksamhet den senaste tiden. Det har varit ganska mycket på jobbet, eller mer press angående jobbet, plus hela den personliga cirkusen som förhoppningsvis snart lugnar ner sig. Det har varit hårt och jobbigt. Bejaka sorg, ilska och passion i en skön blandning. Det är svårt att fixa allt.

Nu känner jag dock ett visst mått av tillfredställelse. Känns som om det jobbmässigt har varit att enbart släcka bränder och inte plantera nya träd, pga olika faktorer. Nu kommer det förhoppningsvis finnas plats och ork för sättning av en hel regnskog framöver.

Ska träffa Daniel Craig och Olga Kurylenko i morgon. Det är inte så att vi ska luncha eller nåt, utan det blir 8 minuters inju á la löpande band. Men nu känns det kul för jag har mina frågor klara och har tid att göra det utan att det krockar med mina andra förehavanden. Så det är bra.

Tror inte att jag kommer springa in i en vägg men jag var lite orolig ett tag.

Inga kommentarer: