måndag 20 oktober 2008

Aldrig mer

Urs och fy för att flytta. Så surt. Skittråkigt och ändå tog vi det lätta alternativet och hyrde två trevliga karlar som hjälpte oss.

Men nu är det gjort. Nu gäller det bara att försöka hitta plats för alla grejer. Jag fattar inte varför jag har så mycket prylar. Är lite av en samlare men nu när jag packar upp ska jag vara hård och verkligen kasta mer än jag vill. Kan inte ha så mycket grejer av nostalgiska skäl. Det är bara dumt.

Nu vill jag verkligen inte flytta på jättelänge. Två år i alla fall, sen kanske det är dags att röra på sig igen. Vi får se vad som händer. Jag kanske växer gammal i min lilla etta. Skaffar 40 katter och tre svanar och lever lyckligt i resten av mina dar...

1 kommentar:

elmelts sa...

kan man var lycklig med 40 katter och 3 svanar i en 1a