fredag 17 oktober 2008

AW och skor

En liten trött AW blir det idag. Ska träffa sköna Sara och dricka en öl. Blir dock lugnt, ingen utgång. Har dessutom alla min skor i min gamla lägenhet så jag har inget kul att sätta på fötterna förutom min sneakers. Som är fina men kanske inte party. Eller så är de det.

Sjukt mycket skor har jag förresten. Måste räkna alla nu när jag ändå måste hantera dem i flytten. Vågar inte gissa hur många det är. Ett dubbletjog kanske.. Eller mer. Det sjuka är att jag har bara två fötter. Då borde två stycken dojjor räcka. Människan är en konstig varelse.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej

Har läst din blogg ett tag och jag förundras över mkt du faktiskt dricker...

J.A

FinaTina sa...

J.A. Tack. Men jag tycker inte riktigt att det framgår i bloggen hur mkt jag faktiskt dricker. Vad det nu betyder.