onsdag 15 oktober 2008

Daniel Craig

Grymma ögon

Träffade Daniel Craig, mr Bond, plus hans nya bird, Olga Kurylenko, igår.

Intervjudag för skådespelarna och då sitter de i ett rum och avverkar journalister på löpande band. 8 minuter per person är det som gäller och det finns ingen möjlighet att tänja på det.

Personerna runt omkring verkade sjukt nervösa och stirriga dock så jag fick vara inne hos Olga i typ en kvart och Daniel i kanske sex minuter. Det resulterade i att jag försökte fylla hos henne och det kändes urtrist och hann knappt med något hos honom. Trodde det var lugnt eftersom det hade känts så länge hos henne så jag satt och snackade typ tv-spel...

Försökte vara lite avslappnad med Craig, men han var sjukt ovillig att släppa sin proffesionella, mediatränade yta. Skittrist. Inte det mest upphetsande jag har gjort kan jag lugnt påstå.

Men sen när jag skulle gå så möttes våra ögon och hans vackra, isblå glimmade till. På vägen hem så kände jag mig lite förälskad. Förälskad i Daniel Craig och hans grymma ögon. Ett lyckorus fyllde mig och jag fick ett härligt pirr i magtrakten.

I ungefär två minuter. Sen var allt som vanligt igen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Är du där för att intervjua honom eller för att bli kompis med honom? Det senare låter ju mer rimligt av texten att döma...

FinaTina sa...

Självklart var jag där för att bli kompis med honom. Tänk vad grymt det skulle va, tänk vilka dörrar det skulle öppna. Då kanske jag har en chans att bli nästa Bondbrud liksom. Värsta grejen.

Man får inte vara dum.

Anonym sa...

Nej....Exakt. Det får man inte vara.