onsdag 22 oktober 2008

ätdag

Har en sån där dag idag då jag bara går och småäter hela tiden. Åh, så dumt. Undrar om det beror på att jag inte ätit en ordentlig frukost och det jagar mig hela dagen eller är det bara så att det är den tiden. Eller är det så att jag väljer att småäta för att det är gott. Så många möjligheter. Hamnar dock nu i nån slags zombie mode. Skulle behöva en tupplur. Vad skönt det skulle vara. 30 minuters vila.

Missade föresten pressvisningen av nya Bondfilmen idag. Hann inte åka dit. Trist, skulle gärna se den. Men den kommer ju på bio snart, får se den då om jag inte går på galapremiären såklart. Det kan hända. Blir nog big deal och det är alltid kul.

Ikväll kommer Krister Linder och Josephine Bornebush till ZTV Presenterar plus mycket mer. Kommer vara späckat och bra. Inte missa.

Inga kommentarer: