måndag 13 oktober 2008

Singel

Funderar på om jag ska ändra min Relationsship Status på Facebook från ingenting till Single, men det känns så jävla cheesigt. Får ändå massa friend request från främmande snubbar. Konstigt.

Fick ett mail från ett ex härom dan angående att han fått reda på att jag är singel nu. "Vad synd att jag inte visste det för två år sen", är det jag får.

What?! Vad tror idioten, att han hade haft en chans då eller? Det fanns en anledning varför jag lämnade hans sorgsna as. Samtidigt sitter han nu gift och med en liten nyfödd dotter. Önskar han det ogjort? Jättekonstigt.

Det här är första gången i mitt liv sen jag blev könsmogen som jag inte har någon. Är inte tillsammans med någon, har ingen flört, KK, kärlek, intresse, ingenting. Bara jag.

När jag insåg det så kände jag mig först lite tom, men sen kändes det som en lättnad. Nu har jag bara mig själv att fokusera på. Det är rätt grymt och en fin frihet. Ska bara läka lite till och få allt det praktiska på plats, så kommer det bli bra.

1 kommentar:

Wille sa...

Känns lite mysko i början men sen kommer man in i den lunken med. Hoppas allt är på topp annars!