söndag 5 oktober 2008

Lugn lördag

Lördagen har varit väldigt lugn. Vaknade ganska sent, mötte upp Carina och gick till Dragon House och åt buffé tills jag höll på att spricka. Som tur var så var inte Lax Teryaki 100%:ig idag, lite torr, annars hade jag ätit mer.

Promenerade in till stan, stannade till på Judiths på vägen och provade ett par asgrymma stövlar som jag dock inte köpte. Köpte däremot en snygg svart skugga på Make Up Store. Vi tänkte gå och kolla på Tropic Thunder men blev istället hembjudna till Michelle och Gabriel på middag. Trevligt trevligt. Så vi satt där resten av kvällen, åt middag och glass. Kollade på ett South Park avsnitt och funderade över livets gåtor. Som vilken Hollywoodkändis man skulle dela tandborste med om man måste välja någon och hur beskriver man sig själv med tre ord på en audition.

Jag valde att dela tandborste med Casey Affleck. Inte för att han verkar ha en grym hygien utan mer för att jag vill få till det. Mina tre ord som beskriver mig bäst är; sur, ful och villig. Hahaha!

Har precis kommit hem och tänkte kolla på någon film. Såg att En Officer och En Gentleman börjar typ nu. Har inte sett ännu, så nu är det dags att göra det.

Glad Carina efter maten

Inga kommentarer: