fredag 31 oktober 2008

Fredagskväll

Hade en jättetrevlig lunchdate med Johanna idag. Så nice. Åt fisksoppa med aioli. Mycket fint. Inne i city också vilket var kul för jag är aldrig riktigt där. Hade halvdag idag så vi satt där till typ halv 6 eller så. Väldigt fint.

Har sen kommit hem och badat. Älskar att ha badkar. Känner mig så sjukt frusen ibland och då är det himla göttigt att glida ner i ett varmt vatten. Oavsett om man tror på stjärntecken eller inte, så är jag ett vattendjur. Trivs bäst i öppna landskap, nära havet vill jag bo.

Nu ska jag 30 meter bort till Bondegatan och träffa några snubbar på biljard. Ska bli kul. Hade egentligen tänkt att titta på There Will Be Blood, men kan göra det i morgon.

Måste fixa i lägenheten också. Har fortfarande väskor med kläder på golvet. Köpte däremot lite ljushållare idag och hängde upp i köket. Hög mysfaktor.

Det kommer bli som en dröm.

Inga kommentarer: