onsdag 19 november 2008

Utmaning

Idag hade jag ett skönt och givande möte med en teaterkille som har frågat mig om jag kan tänka mig att eventuellt träda in i ensamblen. Jätteglad och ärad blir jag över förfrågan, och någonstans har jag sagt att jag inte ska göra sådana saker för det är för mycket jobb för belöningen. Men jag är sjukt peppad och vill verkligen vara med.

Manuset är intressant och allt känns bra. Nu ska jag bara skina och sätta auditionen nästa vecka. Lite jobbigt. Har inte stått på en scen på flera år och redan då var jag osäker. Jag valde film för att jag älskar det men också för att det är där jag kan vara bra.

Det kommer bli kul. Ser jättemycket fram emot audition och håller tummarna, för till skillnad mot kamera arbete så är jag nervös.Vilket är fucking härligt och underbart. Det kommer bli som en dröm.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Håller tummarna. Lycka till.....

elmelts sa...

ooh, skoj. Då får man ju nästan boka biljett till Stockholm och se teater. Hoppas allt går bra nu då.