torsdag 27 november 2008

Kyssen

Min audition har jag ingen aning om hur den gick. Skitsvårt, men kändes väl sådär. I en av scenerna så säger jag till min motspelare "Kyss mig!" och så fick jag instruktioner att det är jag som bestämmer hur kyssen ska vara, om jag vill lägga en i pannan eller så.

Jag är helt inne i scenen och sätter kyssen på munnen, och det är nästan så jag använder tungan av bara farten. Hmm. Var tvungen att be om ursäkt efteråt. Egentligen så är god sed att be om tillåtelse att röra vid sin motspelare innan man gör något. Jag kysser karln. Oh well. Han sa att han var okey med det. Jag fick göra vad jag vill sa han. Bra där. Skulle kanske gått längre, finns ingen anledning att hålla tillbaka på audition.

Åh, fuck. Nu kommer ångesten. Jag höll tillbaka. Fuck. Äh, det blir nog ingen roll för mig. Fuck.

Inga kommentarer: