onsdag 19 november 2008

Rooibus

Dricker rooibus med jordgubbssmak. Gott men mitt problem är att det smular så sjukt mycket. Det stör mig. Fast, i dessa tider då mitt skafferi inte är helt komplett så är det det enda som är koffeinfritt. Och jag bryr mig om det. Det är natten nu. Sömn är essentiellt.

Lyssnar på Jay-Z och nu är det Numb/Encore med Linkin Park. Fan, det är bra. Jag gillar det. Tycker att Linkin Park snubben har en grym röst, även om jag tycker att de är fåniga och gruppen är töntig och inget jag egentligen gillar.

Däremot tycker jag att Jay-Z är major. Min favvis när det gäller genren.

Men nu är jag ärlig när jag säger att jag gillar låten han gör med nu-metalbandet.. Har gjort det ett tag.

Vad jag älskar är 2.17 in när Linkin Parksnubben höjer en aning och är så delikat. Jag blir nästan kär. Så vacker. Så är det. Pinsamt eller inte. Fuck it.

1 kommentar:

Anonym sa...

Klart du gillar Jay Z, för han är ju som ALLA andra tycker, cool.
Och det är klart att Linkin Park är fåniga och töntiga för ALLA andra tycker så.
Snälla tant...