söndag 23 november 2008

Söndag kväll

Nu ska jag snart gå bort till Hornstull och äta lite mat och titta på film. Soft.

Det är så trevligt att bli hembjuden till folk på middag. Dessutom väldigt spännande. Jag vet ju hur min mat smakar och jag tycker jag lagar gott men andra människor har annan smak och då blir det något nytt liksom. Vilket är fint.

Så det blir en lugn kväll. Ska upp tidigt i morgon och spela in en kortfilm. Känns jättekul. Ska spela en gravid tjej och det har jag aldrig gjort förut. Kommer gå runt med en låtsasmage och jäsa. Vi får väl se hur det känns.

Allt klär en skönhet, eller?

Fast när det gäller roller så har jag inga problem alls med att vara ful, gravid, elak, småsint eller oattraktiv. Det är ju det som är lite tjusningen med skådespeleriet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ingen stock i helgen?

Kram Karin