söndag 9 november 2008

Bröderna Schulman

Jag tycker att bröderna Schulman är överskattade. Jobbade med Kalle på ett projekt och han är väldigt trevlig men har aldrig tyckt att de har något i tvrutan att göra. Var aldrig inne på Alex blogg och besöker inte heller 1000 apor.

Men jag tycker att Alex var väldigt rolig när han svarade på frågan "Äter du torsk" i Vi 5 i fredagens Aftonbladet. Hans svar var något i stil med att "Ja det är klart. Man får passa på så länge den finns kvar".

Det är ju faktiskt jätteroligt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken tråkig humor du måste ha, om du tyckte det va kul.

För övrigt har jag inte mkt att kommentera om dessa bröder, de kan va lite kul ibland. alex är dock dryg.

FinaTina sa...

Ja, det kan man ju tycka. Först så blev jag lite upprörd och tyckte han var löjlig, men sen så slog det mig att det är jättekul. Det är så fel att säga något sånt och då blir det faktiskt kul. Hoppas dock innerligt att han inte menar allvar för det skulle vara trist.

Anonym sa...

Känns ju verkligen på sin plats att du tycker att de är överskattade...

Anonym sa...

Jag skulle säga att det är ett krav att hålla koll på bröderna S om man vill hålla sig ajour i mediesvängen och det vill du väl?