onsdag 19 november 2008

Rastlös

Känner mig lite rastlös. Det är som om något kryper runt i min kropp.

Har varit hemma och tvättat idag. Jättetrist men skönt, så jag är nöjd. Har dessutom bäddat rent och det är det bästa någonsin. Älskar att krypa ner i nybäddad säng.

Nån gång på eftermiddagen så kom rastlösheten och med den kom ångesten. Behöver hitta lugnet men gick istället in till stan och spenderade några tusingar på kläder. En tillfällig fix. Åt sen sjukt mycket lax. Funkade ett tag. Nu får jag nog fylla på med te. Det kanske kan mätta mitt sug. Ska även titta på film. Att Återvända tänkte jag se idag. Ska inte gå ut. Ska inte ens ut på middag. Måste chilla lite på alla plan.

Borde börja träna. På riktigt. Det kan nog vara bra att fokusera på. Jag kanske ska försöka utveckla ett osunt förhållande till träning? Det måste ju vara bättre än ett osunt förhållande till vad som helst.

Fast balans är väl the golden rule. Sunda förhållanden på alla plan. Låter lite trist dock. Då kan jag lika gärna börja bry mig om vem som vinner Stjärnor på is känns det som.

Inga kommentarer: