torsdag 27 november 2008

1,5 kg nötfärs

I kväll har jag rullat köttbullar av 1,5 kg nötfärs. Goda som faan blev dem. Har ätit så lite kött på sistonde så jag tror jag får järnbrist. Fast det är nog bara i mitt huvud. Hade en tendens till huvudvärk i tisdags och då blir jag genast livrädd att jag har tumör eller näringsbrist. Det är därför jag har tryckt i mig ingefära och lax de senaste dagarna och nu blir det kött några dagar framöver. Måste ta hand om mig.

Har inte varit sjuk på aslänge och har aldrig huvudvärk, peppar peppar, så något rätt måste jag göra. Eller så är det så enkelt att det är jag som är Stålmannen. Det är också en möjlighet.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Tina, grymt kul att hitta en gammal klasskompis som har hittat till Stockholm. Hittade en mailadress till dig som jag skall maila på. Funkar det inte så kanske du kan maila mig. Det skulle verkligen vara kul att ta upp kontakten, hoppas att du också skulle vilja det.

Mvh Martin Berggren (Jagelid)
martin.jagelid@fortum.com
070-324 71 05

Anonym sa...

Ha,stålmannen lider inte av järnbrist,du är nog kattkvinnan istället,drick grädde och fånga en mus. Ha det.

FinaTina sa...

Tack Brandon Lee. Du kan ha rätt. Har aldrig smakat mus, det kanske är dags för det.