fredag 21 november 2008

slutet på nåt gott början på nått nytt

Idag var sista dagen för mig på mitt jobb. Jag är så blödig och sentimental så jag grät som ett barn när jag kramade alla hej då. Vemodigt och sorgligt men vackert.

Jag har verkligen tyckt om mitt jobb, mina kollegor och kanalen. Det är kärlek som kommer bestå. Har aldrig känt så för ett jobb förut. Det kanske är jag som börjar bli knas i skallen, eller inte har något annat liv, men Z har varit lite hemma liksom.

Tryggheten när det stormar.

Men, det bra att röra på sig. Framtiden känns ljus och spännande. Jag är väldigt glad över händelseutvecklingen, om några veckor börjar jag på ett nytt bolag och nytt projekt. Känns jättekul. Även om man älskar the old faces så är nya bra. Fast de har mycket att leva upp till för att toppa mitt gamla crew. Så är det.

Nu hoppas jag att jag hinner få till en skön resa innan nästa stopp. Förhoppningsvis till Indien, det vore major.

4 kommentarer:

Wille sa...

Aha,hade jag inte en aning om! Får vi snacka om när vi syns eller så får du säga var du börjar när du börjar där! :) Indien, ja, jag hade inte tackat nej!!!

FinaTina sa...

Nä, det kom ganska så plötsligt. Är du tillbaka från Korea?

Wille sa...

yepp! Kom hem i torsdags o nu blir det sthlm ett tag. Inte för länge hoppas jag dock! :)

elon sa...

Jag trodde du skulle fortsätta säsongen ut iaf??
Usch va trist, ni är ett underbart skoj gäng!
Och du är ju fenomenal att jobba med!
Tack för tiden!

kram
/E