onsdag 19 november 2008

Hang ten

Shit vad jag bara spenderar tid på att surfa runt på typ 3 olika sidor. Kommer få hängröv och ostbågerygg av all soffsittande. Värdo. Nu ligger jag till och med. Vad ska det bli av med mig? Är helt försoffad. Har inte ens fixat mig en kopp te. Dagens ungdom...

Ut med tummen, fixa te och sen film. Sen kan vi lägga den här dagen till historieböckerna. Den var bra på sitt sätt. Skulle varit mysigare att gå ut och se nån slags musikakt. Eller att hångla. Det är också nice. Som faan, med rätt person.

Men nu så blev det inte så och jag tvivlar att det kommer hända under den 1.5 h som är kvar av dagen. Kanske skulle jag kunna ringa ett nummer och få hit ett hångel med expressbud? Fast då måste jag underhålla. Pallar inte. Bättre sitta här själv, det är bra för mig. Jag får hångla på fredag i stället. Det blir nice.

Inga kommentarer: