fredag 14 november 2008

Summering

Var lite seg, inte så sugen på att gå ut. Inser att vad jag måste göra är att göra en reträtt och samla trupperna.

Men, kvällen var väldigt trivsam. Träffades vid Fridhemsplan för ett vernissage på AG som en svt falang hade tillsammans med kuratorn Tony C. Kom dit och det var mkt folk, varmt och av konsten syntes inte så mycket. Dessutom var tydligen gratisölen slut, så vi beslutade oss för att gå.

Hittade ett överraskande nice ställe och fyllde tre timmar med öl och teater. På alla sätt och vis. Skådespelade vi? Var vi ärliga?

Men hur som helst. Väldigt nice. Kul att umgås med en skådespelare igen. Diskussionerna tenderar att bli lite mer livsåskådande än med tv folk t.ex. På gott och ont naturligtvis. Ibland blir hjärtan, smärtan, passionen och egot kanske för mycket för att vara sant.

Men det ger mig något och det säger något om min egen önskan, och förhoppningsvis, resa.

Så länge jag får behålla både min mentala och fysiska hälsa.

Inga kommentarer: