onsdag 12 augusti 2009

Lågt blodvärde

Tydligen är jag inte förslappad som jag känt mig den senaste tiden, utan har lite lågt blodvärde. Skönt att veta för då kan jag påverka min slöhet och snart vara tillbaka i fornstora dar.

Måste äta kött och gröna grönsaker, eventuellt kosttillskott, men jag gillar inte piller så det får vara.

Var lite sugen på att hugga en leverpastej i affären idag. Det är en gammal favvis, på grovt bröd med smörgåsgurka, men efter min senaste encounter med grisen så tvekade jag, och blir det inte akut så får det vara. Annars får jag rusa till min vänliga kvartersbutik och inhandla leverpastej för första hjälpen på slö människa.

Vad har jag gjort för att det ska bli så här då?

Tja, ätit lite sämre, men det är marginellt.

Har dock festat mycket mindre. Kan det vara orsaken?

1 kommentar:

Eva-Marie sa...

Ja ölen innehåller ju trots allt b-vitaminer=))