torsdag 6 augusti 2009

En komisk snopp

Såhär nära var jag en ocean av godsaker eller en traumatisk upplevelse beroende på hur man vill se på saken. I mitt fall lutar det åt det sistnämnda fast inte så ortodoxt. Lite läskigt att se alla kön ute i luften liksom.



Varför är det vedertaget att nakna män inte är sexiga? Det finns kroppsmässigt otroligt mycket potential.

Ett härligt bröstparti, en slimmad höft, lagom håriga ben. Jag gillar (vissa) killar nakna (utan stora muskler och tatueringar, tack).

Kanske är det snoppen som ställer till det och blir lite lustig liksom där den hänger och dinglar. LIte undanskuffad, lite oaktad.

En slakis är vi medialt inte så vana att se på vuxna män. Ser vi något manligt könsorgan så är den oftast hård. Det kanske är det som är problemet?

Vårt översexualiserade samhälle får den slaka penisen att verka onormal. Som om den inte fanns. Och därför blir den lite lustig och konstig.

Synd. Kanske ska jag ta mig bortom skylten och gå på studiebesök. Förklädd. Se vad som händer i no no land och bli vän med den slaka och komiska snoppen.

Inga kommentarer: