onsdag 26 augusti 2009

Köpglädje

Jag har varit så sjukt dålig på att shoppa på senaste. Har inte haft intresse helt enkelt vilket är bra ekonomiskt men tråkigt. Det som är bra med hösten är att jag har fått tillbaka lite shoppingspirit. Tänkte ta en köpfri månad igen, i september, så det är nu det gäller. Vill ha ett par, eller fler, nya skor.

Är sugen på ett par stövletter och ett par nya stövlar, först och främst. Mitt problem är att det alltid blir med höga klackar för det är snyggast, men det är så dåligt gåmässigt.

Så min grej är oftast att jag köper skor som jag aldrig använder för i slutänden så drar jag runt i mina gamla sneakers eftersom jag gillar att gå överallt.

Inte så smart kanske men det är kul att ha nicea skor.

När hösten kommer så får jag alltid för mig att jag ska ha någon slags kjol, strumpbyxor, höga sockor-stil. Men den är svår med skor, vet inte riktigt vad för skor som blir bäst till. Kängor kan vara schysst kanske. Eller typ såna skor som man ser på de prostituerade i västernfilmer. Det kan vara de shit.

Inga kommentarer: