onsdag 30 april 2008

Valborg

Läste i Södermalmsnytt att det är en eld och servering ute på Långholmen idag. Vet inte vad det innebär. Vad gör man vid elden liksom? Står och glor eller?
Vilket fall, jag har tänkt att dra dit och har sagt till alla att komma. Det blir nog bra drag. Värsta elden liksom.
Sen blir det premiär för Utecompangiet. De bjuder på bubbel och mingel förmodar jag. Lite sådär tjusig tillställning för endast inbjudna. Kan väl bli nice. Gratis är gott. Får se om jag pallar ta mig till Stureplan, men det är väl bara att göra det.
Det kan bli en fin Valborg.
Mitt bakisläge börjar lägga sig, dags att fylla på med nytt, kanske premiär för mina stövlar som faktiskt har töjt sig någorlunda bra. Kan bli en fin kväll. Lite eld. Lite vänner. Det blir bra.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken tid är elden?

Anonym sa...

herregud. vilka problem...

Anonym sa...

Vilka problem?

FinaTina sa...

Jag fattar inte heller vilka problem. Det var ju bra grejer.