tisdag 1 april 2008

Mitt TV program

Igår kväll gjorde jag mitt filmprogram och idag vill jag inte titta på skiten. Det är skönt att ha det gjort, det har legat lite som en hinna över mig och nu är det gjort. Kan inte påstå att jag är speciellt glad över resultatet. Orkar inte ens titta på det. Vet att jag glömde säga viktiga saker plus att det gick så jäkla fort så jag hann med knappt hälften.

Jag är en människa som inte ber om hjälp. Inte för att jag är korkad eller stolt på något sätt, jag bara kör på och tänker inte på att man kan be folk om hjälp. Det blev extra tydligt när jag ska göra ett tv-program där jag är programledare, redaktör, producent, studiovärdinna, studioman och projektledare. Det blir några saker för mkt. Resultatet finns att beskåda på ztv.se, under ZTV Presenterar.

Undrar om en tomhet kommer infinna sig nu? Brukar bli så, när något har förlösts så finns bara tomheten kvar. Eller jakten på nästa utmaning. Jag föredrar jakten.

2 kommentarer:

Wille sa...

Det kommer nog att bli super tina. :)

FinaTina sa...

Tack snälla Wille.