söndag 6 april 2008

svär

oj, vad jag svär mycket. riktigt dåligt, eller hur? ska försöka skärpa mig.
nu måste jag ut och skaffa mat. vet inte om det blir woken på långholmsgatan (väldigt fräsch), kinesen på hornsbruksgatan (löjligt god laxteriaki) eller nana (thai). verkar som vanligt luta åt det asiatiska hållet. kommer även inhandla en chocolate fudge brownie eller ska jag prova chocolate therapy. hmm. vi får se. någon ben & jerry blir det defenitivt i alla fall. fan va jag ska äta och titta på Gentlemen Prefer Blondes. Får passa på och frossa i Marilyn när Johan är borta. Han gillar inte gammal film. Däremot gillar han Beckfilmerna. Jättekonstigt. Konstigt att jag kan leva med en sån person egentligen. På pappret låter det uselt. Tur för honom att han är snäll. Ha ha ha.

Inga kommentarer: