måndag 28 april 2008

Moskva


Hittade en gammal inscannad bild från tiden jag var och pluggade teater i Moskva. Dålig kvalité på bilden men det är jag och Michelle som står där och ser fina ut.
Vi var de enda i klassen som var lite bad. Smet ut en natt och gick på rysk hiphopklubb med några amerikanska snubbar som var där. Sjuka grejer hände. Kan tyvärr inte berätta men det var en natt att minnas för resten av livet, både för mig och Michelle.
Skådespelarmässigt är Michelle mer framgångsrik än mig kan man tycka. Darling och Iskariot smäller högre än mina prestationer. Jag är jätteglad för hennes skull men jag måste erkänna att jag har känt mig svartsjuk och deppig över hennes framgångar, för frånvarot av mina har då lyst klarare på något sätt. Är det att vara dålig vän eller är det att vara mänsklig?

1 kommentar:

Wille sa...

Det är bara mänskligt tina. Jag får fortfarande ont i vissa delar av kroppen när jag tänker på er natt i moskva. Vilken jävla resa det måste vart...