söndag 6 april 2008

Fredagen


Vilken dag jag hade igår. Började med ett samtal från London om att det kan bli knas för oss att sända ZTV Presenterar tidigare som vi ska göra nästa vecka eftersom det inte är clearat med TV 8 som vi hyr studio och personal från. Det är ett jävla problem. Sen måste jag ta ett avsked från Johan som är i Holland över helgen. Tråkigt. Sen dags att gå till jobbet för möte och då kommer är hälften av styrkan inte där så det blir mest webbsnack.
Men det var intressant, fan va kreativa de är de där.
Ska tillägga att det var ett vinmöte så jag höll tyst och drack vin och mötet drog ut till kl. 19 för vi blev så snackiga alla och skulle reda ut alla issues. Bra möte.
Skyndade mig sen till Söderport för öl med Johanna och Rasmus. Jävligt nice. Sara och Nils kom också och sen gick vi till underbara Azafran som ligger bredvid.
Deras aioli får mig att gå upp i brygga. Har inte blivit bättre munknullad på år och dar. Jag blir sugen på att gå tillbaka nu bara jag tänker på det. Drack massa mer öl och vin. Blev skitfull. Jo, Ras och Nils följde med hem så knäckte vi en flaska rosé och pratade om något jag inte kommer ihåg. Trevligt var det i alla fall och jag var snäll och hamnade inte i någon slags konflikt. Jättebra dag och kväll till slut alltså.
Nu sitter jag här och är bakis och funderar på vad jag ska äta. Borde ut på promenad i solen, härliga solen.

1 kommentar:

Wille sa...

Låter som en trevlig kväll! Synd att jag ej kunde närvara. Ska dock göra ett försök att ta mig ut och driva på stan idag... :)