tisdag 23 juni 2009

Tillgänglig

Ibland, bara för att liksom plåga mig själv, går jag in på min ex blogg med kramp i magen och bultande hjärta. Jag vet att jag inte borde men jag övertalar mig själv att jag kommer att fixa det.

Som tur är han borta från facebook för där la han ibland upp bilder på sig själv och tjejer, tjejer, tjejer, för att liksom visa mig sin dragningskraft hos andra. I självförsvar, men fortfarande väldigt elakt.

Vilken tid vi lever i där folk är tillgängliga även om de är borta. Man får en liten del fast inte allt, inte det man vill ha. Jag vet inte om jag är så förtjust.

Jag har sagt att jag är stark och håller mig borta, att jag har inga problem med det. Ärligt talat så har jag ett litet problem.

Det jobbigaste är kommentarerna han får, från tjejer som tycker han är the shit. Då blir jag svartsjuk.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har kommit bra mycket längre än du själv anar..