fredag 12 juni 2009

Stora bröst

Skulle på en provfilmning för en ICA reklamfilm idag. Var dock tvungen att ställa in för jag hann inte gå från jobbet. Det roliga är att i manuset så beskrivs karaktären Eva som "en söt tjej med stora bröst".

Hmm... Kanske var jag felcastad ändå. Reklamen hade med bröstcancerfonden att göra så det vore för ett good cause men jag vill inte vara tjejen med brösten, framför allt så ÄR jag inte tjejen med brösten.

På ett bra sätt. Vill inte ha stora bröst.

När jag gick på högstadiet så fanns det en tjej med stora bröst som alla snubbar pratade om. Att det var så mjukt mot ryggen när hon satt bak på moppen osv. Fast det blev på något sätt allt hon var.

Vill man inte hellre vara rolig, fin, smart, underbar eller fantastiskt? Hon var säkert det, men i allas ögon så var hon mest ett par bröst. Jag tror hon gillade det för kanske hellre vara ett par stora bröst än att inte vara något alls. Och brösten är ju en del av henne.

Syns man så finns man, är det så, eller finns man ändå för att fötterna lämnar avtryck oavsett bröststorlek?

Inga kommentarer: