lördag 13 juni 2009

På dagens schema

Jag somnade i filmen igår. Så trött så trött. Har snitta 5 h/natt hela veckan och det kostar till slut. I ain't a machine.

Idag blir det en roadtrip till Boda Brygga, sen ska jag träffa Sara och shoppa. Typ i stan. Drottninggatan. Det var kanske 100 år sen.

Jag ska köpa minst tre par skor, varav två onödigt högklackade, en mobiltelefon, ett par nya glasögon, gärna några jeans, nån schysst tröja, eller två, en klänning?, några kjolar, wtf, vad som helst. Det ska förlustas och brännas pengar. Det är en sån dag idag.

Sen ska vi pit-stoppa och dricka ett glas vin någonstans kanske lite för tidigt, kanske blir det något glas för mycket innan vi fortsätter att shoppa.

Om solen vågar fram sen eftermiddag så tänker jag Blommor & Bin på Långholmen med fina fyllon, hem för en omskolning och därefter Stockholms nattliv. Kanske Spy Bar, det var ett tag sen. Vi får se vad som händer.

Kanske blir jag påkörd av en buss när jag korsar min gata och så blir det ingenting av dagens plan. Det kan hända.

Herrens vägar äro outgrundliga.

Inga kommentarer: