onsdag 15 juli 2009

En fantastisk höst till mötes

Det är lite tidigt att prata om hösten mitt i högsommarvärmen men jag skrev på höstens projekt idag och känner mig otroligt glad över mitt beslut.

Jag blev erbjuden ett jobb som sträcker sig fram till december och som totalt genomsyras av film och filmskapare. Det kommer att bli otroligt kul men mycket jobb så säkert kommer jag att svära och dra mig i håret någon gång i oktober.

Min position innebär socialt arbete, organisation, ledarskap och framför allt film. Jättekul.

Under hösten kommer jag även att plugga en kurs i filmvetenskap på halvfart plus medverka i en pjäs.

Andra halvan av året är alltså bokad. Lite tråkigt kan man tycka men jag är bara glad för det känns som att allt är superkul och givande.

It will be great!

1 kommentar:

Eva-Marie sa...

det är gott att veta att det kommer in pengar på kontot även om det kan kannas tungt ibland att jobba mycket=))