söndag 29 mars 2009

Palmyra Kebab

Tog kollektivtrafiken ut till Årsta Centrum idag, för en sen frukost på Palmyra Kebab. Mitt sällskap som är vis av tidigare erfarenhet, föreslog att vi skulle dela på en kebabtallrik med pommes och det var bra att vi gjorde det för jag blev sjukligt mätt.

Men det var en fin upplevelse som det dock kommer att dröja ett tag innan jag ger mig in i igen. Man får asmycket mat, det är jättegott men det bästa är att de har ett såsbord där man kan pumpa på hur mycket stark sås, yoghurt sås och aioli som helst. Visst vet ni, de har aioli. Så jäkla fint!

Jag tror att jag åt en deciliter själv och att det är en direkt orsak till mitt state of illamående som har förföljt mig resten utav dan. Men det var fint under måltiden. Jag kände mig som ett barn på Disney World.

Åk till Årsta och ät kebab. Ni kommer inte ångra er. (Eller jo, det kommer ni göra, men åk ändå.)

Inga kommentarer: