måndag 26 januari 2009

sms

Jag gillar sms. De funkar oftast ganska bra. Tror iofs att jag kan verka dryg med mina ibland för jag vägrar använda utropstecken och smileys, men jag försöker ändra på det. Det känns så galet hysteriskt när folk använder massa utropstecken bara. Som om de vore lite tokiga liksom.

Fast kanske bättre det än tvärtom.

Sms:ade i somras med en kille som var så tråkig. Han är amerikan och jag tror inte de har samma koll som vi har för han avslutade smsen alltid likadant och var så sjukt dull. Eller så har det inget med hans nationalitet att göra utan faktumet att han är stentråkig. Kändes ibland som jag spelade tennis med världens mest långsamma motspelare och boll. Hann bli riktigt uttråkad.

Det är lite av en konst ändå. Vissa saker funkar, vissa inte.

Sexsms är rätt intressant. Komprimerad suggestion.

Tjafs via sms funkar sämre. Riktigt frustrerande.

Inga kommentarer: