onsdag 7 januari 2009

PostkodLotteriet

När jag kom hem idag så låg ett brev från Svenska PostkodLotteriet innanför min dörr. Jag blir tokigt. Vill inte vara med. Jag vill inte ha chansen till de 700 miljonerna som ligger och väntar på sina vinnare. Snälla låt mig vara i fred.

Saken är att jag har ringt tre gånger redan och sagt att jag inte vill ha något från dem. Det är helt sjukt att de skickar ut massa brev och uppmanar folk att vara med. Det som gör mig mest lack är slöseriet av papper. Skiten kommer åka direkt i pappersåtervinningen, utan att passera gå.

Först måste jag dock öppna det för att leta upp något nummer så jag kan ringa och vara irriterad på någon stackars telefonista. Det är inte okey. Alla som inte vill vinna pengar borde göra samma sak och bojkotta SPL.

Inga kommentarer: