söndag 25 januari 2009

Bra tillvaratagning av min dyrbara tid

Har legat i exakt samma position i soffan i 38 minuter, iklädd endast en handduk och omsluten av ett mörkt rum. Stirrat ut i evigheten och sms:at lite.

Så här ser ett utgående ut:

Men du var grym som inte rökte! Eloge. Jag hängde med Hanna ett tag o sen försvann hon o jag stod kvar som ett mongo bland dina vänner o sluddrade om kolonialtiden tills nån tjej var dryg o då gick jag hem. Crashade min grannes efterfest o var nog i säng vid halv 6. Fair enough. Bra kväll. Puss o kram


Så här ser ett ingående ut:

Jag tror att jag kan ons måsdiKAV%YYCYBhKeW€ÄÄKeAÖweAPKÄÄCYBNNCegALkNWCeALeKYYeCÄA


(Min telefon fyller 5 i vår. Den mår inte så bra. Vartannat sms jag får är som ovanstående. Det börjar bli jobbigt.)

Tur att jag ändrade position för att skriva detta inlägg. Nu händer det grejer. Tidens värde tas omhand.

Inga kommentarer: