torsdag 1 januari 2009

Efterlysning

Är det någon som vet vad jag har gjort mellan typ 3 och 9 i natt? Jag vill ha tillbaka mina 6 timmar.

Vet att jag lämnar festen, med min rödvinsindränkta tröja i en påse och att jag kommer hem och dricker te. Kl. 9 lägger jag mig. Tror inte jag lämnade festen så sent. Förstår inte vad som hänt. Kanske har jag blivit penetrerad av aliens? De har sugit upp mig till sitt tefat och gjort konstiga experiment på mig. Kanske har jag blivit befruktad och bär nu runt på en halvödla. Vad vet jag? Konstigare saker har ju hänt.

Fan va charmigt det känns. Bra start på det nya, hälsosamma året.

2 kommentarer:

Wille sa...

Bra jobbat Tina! Jag var inte riktigt lika väck men tillräckligt känns det som idag!

Eva-Marie sa...

ja vad ska du döpa lillen till då?vet inga bra namn på småödlor=)))