fredag 12 februari 2010

Klipp

Jag var och klippte mig idag och det är alltid svårt att veta var jag ska gå. Är jag nöjd efter en klippning så brukar jag gå en gång till till samma frisör och men sen så ändrar jag av någon anledning.

Har aldrig varit speciellt bra eller intresserad av att utveckla nån slags relation med en frisör. Vet inte varför men jag tycker det är soft att sitta där och läsa tidningar medan någon fixar med mitt hår.

De flesta verkar spilla ut hela sitt liv medan lockarna faller men jag var aldrig en sån talker, inte i den bemärkelsen i alla fall.

Hur blev det då? Jodå, ganska bra. Känns som jag har lite hår kvar, på gott och ont. Nu är det sådär välfönat och fint som det gärna blir efter Toni & Guy varit i farten, tror de lägger ner massa tid på sin Akademi med att lära ut fönteknik.

Vi får se hur det ser ut efter första tvätten, det är då det riktiga resultatet som man får leva med, visar sig.

Inga kommentarer: