lördag 20 februari 2010

Den här snön och BLUR

Man märker att snön börjar bli ett stort samtalsämne överallt, det är väl så att alla börjar tröttna nu när ännu ett snöoväder sveper över landet.

Själv är jag ganska så glad med det vita, hellre det än grått, däremot så kan jag inte påstå att det får mig pigg och aktiv.

Igår var planen att jag skulle möta upp med vänner efter filmvisningen jag var på, men när vi kom ut från Debaser Medis så var det så svinigt kallt så det fanns inget mer rätt än att gå förbi affären, köpa lite snacks och sen hem och under filten.

Måste även säga att Debaser Medis har ett jättebra AW-koncept där de visar film, har billig öl (25kr/st) och skön stämning. God mat också. Vi åt en plocktallrik för 130 kr med rotfrukter, oliver, parmaskinka, chevre/rödbetskräm, aioli och bröd som var något döbakat men det gillar jag så det är thumbs up. Dessutom fick jag en CD skiva med Blurs liveframträdande på Hyde Park 2 Juli 09 när jag köpte öl.

Tack och bock!

Inga kommentarer: