söndag 21 december 2008

Tur att jag inte jobbade

Torsdagen blev något speciellt. Mötte först upp ztv på Reisen och vi var där, med öppen bar och bra musik, tills de stängde. Jag var lite elak mot någon och det var inte meningen men jag tror att det var sanningen som kom. Annars var det bara kul.
Efteråt drog vi till Le Rouge som också precis stängde, så vår grupp människor kolliderade med en annan grupp människor som kom ut därifrån, och samtal uppstod. Bra sådana.

Yr i bollen hamnade jag sen på Berns, East, Spy Bar och slutligen efterfest. Jag gillar efterfester. Det är kul att hänga hemma hos någon, spela bra musik och prata med folk som man inte känner.

Den här efterfesten var av den långa arten och jag somnade inte förrän kl. 10. Väldigt trevligt och helt klart värt det.

Tur att jag inte skulle jobba kl. 6 på fredag morgon som det först var tänkt, det hade kunnat stöka till det.

Inga kommentarer: