tisdag 16 december 2008

Fördel med allt

Gick upp sjukt tidigt i morse. Vaknade först 01:22 och trodde att jag försovit mig. Det hade jag inte gjort vilket var skönt. Men jag gick upp innan solen och det är tidigt för moi. Det roliga är att min första tanke när jag vaknade är "because I got high, because I got high, because I got high". Sjukt, eller hur? Fast sen har den försvunnit som tur är.

Men fördelen med att börja tidigt är att man slutar tidigt och det är ganska fint. Nu har jag tid att fixa lite. Har fått inspiration för mitt sovrum. Den briljanta idén kom till mig i går kväll innan jag somnade då jag insåg en del saker om mig själv. Mycket bra. Nu är det bara verkställningen som ska fixas och det sker om cirka fem.

Sen tänkte jag ta en power nap om jag hinner, innan jag ska ut på rehab i Kransen. Kan nog bli nice. Har hört att det är som en söderhavsbris minus hängmatta där ute. I will find out. Tjoohoo, äventyr!

Jobba tidigt, lägga sig sent, hjärtesorg, åka ut till förorten. Fördel med allt.

Inga kommentarer: