onsdag 11 juni 2008

Packa

Urs, vad tråkigt det är att packa. Åker till Hultsfred i morgon och sitter nu med klädhögar på golvet som ska ner i väskan.
Enligt prognosen ska det bli 4 grader (!) på natten i helgen. Svinkallt! Vart tog sommaren vägen? Halva väskan kommer att fyllas med regnkläder, hur kul är det?

Jag som hade sett fram emot varma, fantastiska sommarkvällar med härlig musik och skön festivalstämning. Nu blir det härlig musik och kallt istället, men det kommer bli kul. Ska göra massa intervjuer som kommer att läggas ut på ztv.se allt eftersom. Gå gärna in och titta när jag intervjuar allehanda band på både svenska och kackig engelska.

Vilken bra match det var igår föresten. Jag, Mogge och Totte såg matchen på ett fullsatt Bauer. Grym stämning och stor glädje. Skönt att EM festen fortfarande lever. Nu ser jag fram emot Spanienmatchen på lördag. Kan bli hur kul som helst.

2 kommentarer:

Agnes sa...

Jag såg...
...Tina sitta på Marie Laveau för ett par dagar sen tillsammans med Mogge och nån annan kool mediasnubbe. Du var dock så djupt inne i diskussion att jag inte vågad gå fram och säga hej. Men den här incidenten fick mig dock att osökt komma ihåg, och tänka lite på när du och jag satt med Makan på etiopisk restaurang i Malmö under West End Star-castingen. Jag minns det som att vi hade några intressanta samtal och funderar på att det vore kul att se dig nån gång.
Ha det fint på Hultsfred nu!
Kramkram!

FinaTina sa...

Åh Agnes. Det hade varit jättekul såklart. Du skulle kommit fram och sagt hej.