torsdag 26 juni 2008

Here comes the summer sun..

It burns my skin.. nja, inte riktigt men solen är verkligen på gott humör idag om man jämför med tidigare veckor. Jättevälkommet men ändå dumt. Saken är att jag är osocial och vill inte göra något. Vill absolut inte dricka alkohol men en solig uteservering riktigt skriker vino/öl. Visst är det trevligt. Och så är det antagligen en toppenmatch ikväll att se fram emot.

Men nej. Jag ska gå direkt hem efter jobbet, utan att passera gå. Väl hemma ska jag låsa dörrarna och titta på National Treasure 2. Yes. Det är vad jag ska göra. Den är säkert usel men så får det bli. Är sugen att gå förbi och hämta upp polarna Ben och Jerry, men de passar inte riktigt in i mitt hälsoflow som jag försöker att tvinga in mig själv i.

Oj, vad himlen är blå därute. Det ser ut att bli en fantastisk kväll. För bra för att glo på en dålig film. Ska dansa regndans i mitt vardagsrum så regnet smattrar på rutan. Då kan jag slappna av i min självömkan. Ni andra glada sparvar får dansa lyckodans i härliga solen. Så blir det.

Inga kommentarer: