torsdag 5 juni 2008

Halvdag?

Är det halvdag idag tro? Det verkar som om ingen riktigt vet. Vad jag har hört så tar man halvdag om man tycker att man har tid. Vad är det för riktlinje. Vad hände med ordning och reda?

Jag känner nog att jag har tid. Det är ju så fint ute. Kan alltid researcha i helgen. Eller hur? Visst är det halvdag idag. Dagen är halv, halv är dagen.
Ut och spring på sommarängar allihopa. Krama och pussa de som är er kära och de andra kan väl också få lite kärlek för det gör jorden ett bättre ställe att bo på.

Jag är lite mensig och sur men som ni märker försöker jag göra allt för att hålla humöret uppe.
Sol, blommor, träd, kärlek, leenden, kramar och heta kyssar. Glass, choklad, gräs, lax, grillning, nattliga bad, humor, picnic, vänner, bra film, värme, schyssta skor.

Glada tankars-mantra.

Inga kommentarer: